nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, May 24, 2014

Pelanduk

untuk kali ke seratus lima puluh juta....

Masa sekolah rendah, ingat lagi bila pindah ke sekolah baru, ada la budak-budak tanya.
"Awak berlakon cili padi eh?"

Dah habis sekolah. Untuk pertama kali waktu abang karikatur lukis muka aku tanya. "Ada orang pernah  cakap muka awak macam Sarimah tak?" Haruslah aku faham abang tu nak jek. Tapi untuk ke seratus lima puluh juta kali orang cakap mahupun tanya. Apa kah maknanya?

Kesian Sarimah.

Nah gamba curi kat blog kak nadd. Gamba bersama makanan biasanya yang paling lebar senyumnya.

Kepada yang bertanya.Terima kasih lah buat hari suram saya jadi lebih bermakna. Bahahahaha...

Kesian Sarimah.

1 respond(s) to this blog:

Yana Ujang said...

tang sarimah tu aku boleh hadam lg..yg awk berlakon cili padi?? HAHAHAHAHA oke ini kelakar!! :)))