nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 24, 2014

Hilang

Kala hati tak terucap serabut
Kala diri menanti retak berderai
Allah hantar His little helpers untuk berbicara dengan hambaNya

Aku hilang. Aku tidak sedar aku hilang aku.

Maaf jika aku tidak sekental dulu
Maaf aku semakin lemah
Maaf juga kerana aku seolah-olah tidak positif lagi

Seribu satu kemungkinan
Seribu satu rahsia
Berjuta perancangan dari-Nya

Terlalu banyak untuk dihadamkan

Aku yang sekarang semakin hilang 'gah' yang dulu
Bak kata seorang sahabat.
"Tulang belakang kau hilang"

Benarlah
Tak pernah rasa segelap ini

Perlahan, akan aku kaut semula yang baik
Perlahan, akan aku cuba bangkit semula setelah tewas
Perlahan, akan aku cuba lukis kembali angan-angan seperti dulu
Perlahan, akan aku cuba cipta semula punca untuk kehidupan yang lebih bermakna

Dengan izinNya jua.

- E N D -

0 respond(s) to this blog: