nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, March 23, 2014

Cita cita idaman.

Cita-cita?
Setelah habis semua kiranya peringkat pembelajaran. Aku simpulkan sebenarnya, cita-cita aku nak jadi suri rumah je. T_T.

Tapi sebab tak berkelayakan, faktor tidak berkahwin, or if kalau kahwin pon belum tentu boleh jadi suri rumah sebab faktor kewangan (unless aku kahwin orang kaya gils). Aku pon rasa mungkin cita-cita sekarang nak jadi penjual cupcake. Kalau aku kata nak jadi pelatih dolphin, macam melampau. Sebab berenang pon semput, jaga manusia pon fail lagi, camne nak jaga dolphin. T_T

Tapi. Tapi. Tapi. Bantahan untuk aku meninggalkan dunia akitek ni terlalu lah banyaknya. Maybe sebab macam dah bertahun tahun terbazir belajar macam nak mati. Lepas tu takmo jadi akitek. T_T

Ok. Ini entry tidak berwawasan. T_T

E.N.D

0 respond(s) to this blog: