nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 13, 2013

Tempat jatuh lagi dikenang

Terima kasih untuk semua memori manis
Terima kasih juga untuk semua kenangan tidak enak, aku belajar.
Terima kasih yang setia hingga ke hujungnya
Terima kasih untuk semua yang tak jemu-jemu menceriakan
Terima kasih kerana banyak membantu dalam mematangkan
Terima kasih untuk yang terus positif
Terima kasih juga untuk semua sokongan dari Launceston dan seluruh dunia

Sungguh. Pengakhiran begini, tidak langsung aku pernah jangka mendatang. Bohong jika aku kata tidak terdetik rasa kecewa atau sedih.

Tiada bukti untuk orang lihat. Boleh saja orang speculate aku hilang 3 tahun bukan pergi belajar pun. Yang pasti. Aku tahu siapa diri sendiri. Belum cukup pasti apa aku mahu untuk diri sendiri. Tapi sudah cukup pasti apa aku mahu untuk insan-insan lain. Moga itu jadi dorongan.

Semoga dipermudahkan.

*Gonna miss Launnie. Gonna miss countless merepek session with everyone. Okay. Ni je gambar yang ada, tu pun cilok Lokman. Kenalkan. Rakan-rakan sesewel. Both single, nak knal boleh PM. =p

E N D

1 respond(s) to this blog:

ffateha said...

nk yg pakai cap please. mcm shin chan.