nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 25, 2013

ta ya pa wau


bila dah empat lima yang cakap dengar lagu ini pasti ingat aku
mungkin itu lah nampak mereka

untuk sekarang?
aku bersyukur menjadi aku
biar berjuta kali jatuh
tetap bangun jua walau tidak segah mana
aku syukur aku introvert
aku syukur aku intp
biar la pelik di mata sejagat sekali pun
aku selesa jadi aku

sesungguhnya
apa yang ditonton di kaca televisyen
cerekarama mahupun sinetron
sedang aku lalui

yang jahat?
ramai?
sangat ramai.

ayat aku yang selalu
manusia memang jahat.
tapi kali ini, ridiculously jahat.

namun Allah imbangkan dengan kewujudan yang baik setelah hantar yang jahat

yang baik?
RAMAI.

moga mereka ini kembali ke jalan yang lurus
moga Allah terus memelihara
moga terus dibimbing untuk setiap pillihan

- E N D -

0 respond(s) to this blog: