nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 6, 2013

masih lagi di Tasmania

selalu saja aku  terjah blog wan chik..baca entry ini..

masih lagi rasa seperti mimpi ngeri yang aku harap tak pernah jadi.

masih banyak urusan yang belum selesai di Tasmania.

dan aku pasti banyak urusan yang menanti di Malaysia.

masih terkenang, bukan ini kisah akhir di Tasmania yang pernah aku angankan. Tapi ya. Dia lebih tahu mengapa perlu jadi begini.

kepada yang masih mahu aku look back. hentikan. bertanya dengan cas negatif mematikan persahabatan kita yang tak pernah sekukuh mana. jika aku biadap, aku sudah hampir tidak peduli jika tidak dimaafkan. guna otak bila bertanya. bukan rasa.

aku masih banyak perkara hendak disedihkan. manusia-manusia negatif sangat tidak diperlukan untuk situasi ini.

lidah lebih tajam dari pedang. pastikan ayat atau soalan itu membina bukan menjatuhkan. sekali dua boleh aku pekakkan telinga. kalau setiap kali pun menyakitkan hati, maaf, aku tak kisah tiada kau dalam senarai kawan.

kadang-kadang, aku harap mereka yang bijak bercakap ini dapat rasa apa yang aku rasa. Aku mahu lihat siapa lebih tegak berdiri.

easier said than done.

- E N D -

0 respond(s) to this blog: