nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 27, 2013

hati

kadang-kadang
aku sendiri tidak pasti rasa hati

aku selalu bilang pada yang lain
hidup mesti terus
MESTI

tapi aku tahu juga
moving on sebenarnya tak mudah
kadang-kadang kita takut untuk ke depan
takut akan lebih banyak yang tidak tertanggung dek hati
takut mungkinkah akan lupa terus pada yang telah tiada?
mustahil
atau mungkin takut akan rasa lebih kehilangan?
mungkin

jerit ini kekal di dalam hati tidak keluar
melihat yang lain berderai sebenarnya menyeksakan

rasa takut ini seksa
takut pada bermacam perkara yang tidak pasti
yang pasti kita pasti menyusul jua nanti
hilang itu pasti
mati itu pasti

aku dah tak pasti erti senyum sendiri
samakah wajah dengan hati?
ya. aku semakin lupa mengingatkan hati.
Allah takkan beri jika tak mampu dihadapi.

- E N D -

0 respond(s) to this blog: