nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 3, 2013

why grandma?? why?

received an email from the lecturer this morning...hari yang bajet-bajet ceria bertukar kureng sket.. terbayang-bayang aku cara dia gelak yang agak phenomenal tu... -_-"


i love you abang secott..aku rasa aku dah jawab last meeting...'my grandma would love to see that..."

part ni aku macam nak cakap...'apa lagi mat saleh ni mahu?' dah bagi betis nak peha pulak..orang lain jari pun diorang tak bagi haaa... okay laaa...sure dia nampak aku rajin ni...sebab aku memang bagi final draft yang final...tu selamba mintak pikir macam-macam lagi tu..

tapi issue sekarang ni...grandma. dia cakap grandma dia sure tak paham presentation aku... haih. yang penting grandma i paham secott..grandma i...


* dia patut tahu..aku tak bape pandai bab-bab compose board..baru last week kena tibai sebab kak hell ngn kak jude cakap aku ada masalah menyusun board. C dulu cakap aku macam chris. tak suka buat section and terlalu banyak mende dalam kepala smpai tak tahu mana nak letak atas board. time kasih la C. rasa genius kejap disamakan dengan chris. silap tajuk research dah aku nih....too late kunang..too late...

- E N D -

1 respond(s) to this blog:

Zulfadly said...

never too late kun's (glamor ok nama ni), haha, all d best! cara ko citer aku leh imagine the situatuion mcm mana, haha