nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 4, 2013

Misi menyelamat teha

Bukak instagram..nampak teha pos gambo niiiiii...kelmarin malam..balik dari makan..aku drive..dari pondok pak guard tu aku nampak mata menyala2 atas jalan. Lepas tu nampak macam kepulan putih gitu. Aku senyap je..tetiba aku patah balik..bapak aku confuse pasal ape pulak aku reverse..lepas tu aku kata aku nmpak mende atas jalan... T_T ( tapi aku yakin la haiwan..cuma tatau nak teka haiwan apa..)

Lepas tu selamba aku kna sound dengan semua orang dalam kereta... TU LANDAK!!!

mana aku tau...aku tak pnah terjumpa landak lagi kat area sini..dorang macam beratur melintas anak beranak kot..!!biawak besar macam buaya pnah la aku jumpa..tenggiling kat laman rumah pon pnah..tapi time tu aku kanak2 lagi..tak pandai rasa takut sangat..sekarang ni....semua nak takut....haish...

Perasaan selepas tengok gambo ni...kesian nyaaaaaa...comel kot haiwan...ni kalo aku yang jumpa camne?? Sure aku panic tak tentu arah...seperti mana aku panic tak tentu arah bila bait aku ikan makan...sebab takut once aku tarik flathead yg naik...maybe aku terjun laut..aku biarkan ikan tu hidup di darat..??

Pape pon..syabas teha!! Gamba tu nampak kasih sayang yang dicurahkan demi dia boleh terus melihat dunia... (huwaaa..kelas ayat aku..)

1 respond(s) to this blog:

tiger teha. said...

hahahahaha aku gelak sorang2 bila tajuk blogpost ni naik kt feed aku.

lagi aku gelak golek2 part yg ko reverse kereta and then kena sound tu landak. hahaha klaka do ko ni.