nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 16, 2013

tiada tuju

dialog terulung hari ni.

'definitely, there is nothing wrong with you, chill' said geoff.

haaa...betul la tu..jep tu..jep yang aku selalu cerita merata tu...soalan aku ialah 'what is so wrong with my drawing?'

bila dia jawab gitu....speechless...

excited tunggu orang sydney nak datang tassie esok ni...yeay..i have visitor! *teha..cepat lawat aku kat sini..haha..*tetiba.

selain dari itu. aku akan mula busy dengan next assignment. return brief aku dah macam surat cinta dari geoff..banyak sangat notes dia dalam tu. lepas ni. tido jep. makan jep. di mana-mana juga jep. esok-esok aku nak pegi menunjukkan kebolehan aku membebel kat jep. selamba dia tuduh aku pendiam tadi. boleh nampak muka-muka rakan tak berapa sebaya macam tahan nafas sebab takut tergelak dengan tuduhan tak berasas itu.

mula mengaudit diri. aicheh..pengaruh dr.muhaya sangat u'olls. almaklum. kekadang perangai tu kekadang terover. nak final ni. aku nak mintak maaf kat semua orang. tapi tolong la jangan provoke aku...aku insan biasa..hahhaa...

- E N D -

1 respond(s) to this blog:

tiger teha. said...

aku kan, pengsan tgk harga tix pegi launnie. lepas bgn pengsan, nangis pulak. baru berangan nak tgk koala.