nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, May 12, 2013

kasih sayang

pffttt...tajuk nak A kan..

semalam kak sal ajak berpicnic. ye la. bulan jun ni dia dah nak balik malaysia for good dah. tiada lagi kakak. oh sedih.

kenapa tajuk entry kasih sayang?

oh. sebab terasa disayangi. haha.. had a very long chat with bestie last night. terima kasih atas teguran. haha.

untuk yang masih rasa aku tidak berperasaan. sabar. aku masih cuba improve. haha. saya tak blurr..cuma malas nak respond. boleh?

so. entry ini ialah entry rasa terima kasih kepada semua. kepada kak sal, walaupon selalu membebel tapi akak selalu ada untuk saya. terima kasih. saya compem rindu gila anak-anak akak nanti. owh akak pon.

kepada nora yang selalu menyumbang aura positive, kepada aisyah yang tak pernah menyesal menjadi saudara aku, kepada dr.fana yang telah memberi consultation free untuk aku yang berpenyakit ni..hehe..kepada semua semua manusia di Launceston...walaupon aku salu rasa..yang best semua dah balik...yang masih ada ni pon best je....sesi ngopi takkan meriah tanpa crowd yang betul..kepada kak nadd yang sentiasa redha dengan karutan, kebluran, dan macam-macam lagi, kepada teha yang tak kesah/buat-buat tak nampak dengan grammar aku yang tunggang langgang, BM aku sama je teruknya dengan english, kalo ikut SPM, BM aku jauh gila teruk dr english,  ska yang bila aku tanya soklan compem jawab walaupon kalo aku baca balik soalan aku, aku pon tak sure cane ko boleh paham soalan aku. sape lagi?

kepada semua yang tidak termention namanya di sini.

semua unconditional loves ni, make my world goes around!

Alhamdulillah.

nampak tu? ni aku la suruh dorang pusing mende alah ni...lepas ni sape lagi nak datang rumah tanya soalan macam-macam? yang nak bukakkan pintu kalau masuk kedai? yang nak paksa aku pakaikan kasut diorang time rasa nak mengada-ngada, yang nak 'curi' makanan dalam pinggan aku lepas tu suruh aku take turn makan skali lepas paksa aku suap dorang, yang nak tolong amikkan aku air time kenduri, yang akan paksa aku ajar lukis orang lidi walaupon dorang dah pandai lukis sendiri..yang akan jalan sekali bila pegi mana-mana, yang lepas bedtime stories akan ada sesi soal jawab seperti kenapa sang kancil jalan sorang-sorang bukan dengan kawan dia? yang ..yang..eh..emo pulak...hahaha..

wall art dekat Beaconsfield - Layers of Discovery


- E N D -

1 respond(s) to this blog:

tiger teha. said...

bitch made my day ;)