nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 20, 2013

sentap habaq ang

aku sentap. orang lain aku tatau. kisah muslim ada golongan paling hypocrite tidak pernah hilang. talk pasal architecture kat UTAS ni pon ada speaker tu terang-terang cakap pasal hypocrite nya muslim. lepas tu buat2 tak paham tengok aku. speaker tu aku rasa sebaya aku je pon. dari france.

Maka.betulkan balik niat kita berbuat baik. untuk siapa yang paling utama. jangan sebab social pressure semata kita berubah.

nasib baik C dah takde kat school. kalo tak mahu dia print A3 size soh aku komen ni.

baca. fikir. jangan judge lebih-lebih sangat. ko tak pernah pakai kasut dia pon~

http://thoughtcatalog.com/2013/i-want-to-take-off-my-hijab/

- E N D -

2 respond(s) to this blog:

aisyahmokhtar said...

uih. kau dah kenapa pompuan?

haha jemah sgt

kekunang said...

sentap laaaa...dak kelas aku pnah tanya kot...kenapa muslim pakai tudung..kenapa aku pakai tudung...time ritu tgh dok panas kat sini, lagi la macam2 spekulasi dorang buat pasal Islam sebab still wajibkan kita tutup aurat walaupon panas terik.

pompuan yg tulis article ni aku rasa dia pakai tudung sebab dia rasa stylo pakai tudung.