nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 30, 2013

Sama

"Eh. Awak ni nampak familiar la."

Ayat ayat standard. Pernah aku jawab. "Oh. Yang keluar tv tuuuu. "

Kawan highschool mesej. Rindu katanya. Dia kata jumpa orang macam muka aku. (Biasa la tu orang berisi, semua dirindunya)

Persoalannya. Kenapa macam muka aku. Bukan macam muka kita? Or ko? Bukan kita 'twins' ke? Haha.. Ingat lagi diorang gelakkan seorang cikgu sebab cikgu tu marah kawan aku, tapi sebut nama kunang. Time jumpa aku kadang2 betul, kadang2 peanut panggilnya aku. Suami dia pon akui similarity kami. Tambahan pula kedua duanya tinggi.

Di TAS. Dengan nora pula. Padahal sorang tinggi sorang normal. Pon orang beria ia salah. Kazen sendiri pon tak berapa cam kalo tengok gamba. Apakah?

Nak lagi keji. Fb pon salu salah tag. T_T

Peanut. Seb bek dulu2 kita pakai friendster je...skarang ni kita dah tak amik gambo skali dahhhh...so takde salah autotag..haaaa...

Yang aku sendiri jumpa aku sendiri rasa sama pon ada. Tu lagi weird. Sebab tetiba ko cakap kat membe ko. "Eh. Gua rasa minah tu macam gua la"

WTH

*bukan ada 7 je ke muka sama dalam dunia ni? Aku dah lebih 7 ni.

0 respond(s) to this blog: