nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 28, 2013

hari ini dan OCD

pagi ini..celik mata sahaja..teringat nak research pasal OCD..

oh..semalam Launceston diramalkan ribut...alhamdulillah..tidak lah ribut mana...walaupon bunyi angin macam agak seram...

okay kembali kepada kisah OCD...aku bukan penghidapnya..nauzubillah...tapi ya..aku agak particular bab mengemas..

aku ada orang terdekat yang menghidapnya. category? KRONIK.

pagi ni lebih kepada membaca pengalaman manusia-manusia lain dalam menangani pesakit OCD...

banyak yang aku baca..aku rasa nak pegi bagi award atas ketabahan mereka...ada juga yang sampai mengalir air mata lepas dibaca, kerana hanya orang yang pernah ada experience dengan pesakit yang faham.

moral yang aku dapat hari ini. bukan kau sorang ada masalah. cara kita menangani masalah tu yang mencerminkan kita. bijak atau sebaliknya. beriman atau sebaliknya. tabah atau sebaliknya.

*sabar itu indah

- E N D -

0 respond(s) to this blog: