nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 19, 2013

Kira kira

Tak boleh tidur.

Tengah fikir punca.
Adakah akibat mocha mudslide yang diminum tengah hari semalam?

Kalau tak ber roomate, mungkin aku dah bertukang sekarang. Kalau bukan menjahit, mungkin siap satu painting.

Mungkin patut tunggu sampai subuh saja. Nak tidur dah alang kepalang. Tapi lagi 15 minit nak subuh tu la mata tak boleh nak bukak dah.

Bukak instagram, semua tengah sibuk try baju kahwin. Senang cerita banyak kisah kahwin.

Aku pulak. Mula kira berapa banyak majlis kahwin bakal miss. Yaaaa...aku tak rajin sangat pergi kenduri, tapi ada kawan kawan yang aku sendiri mewajibkan diri sendiri untuk attend no matter what. Tapi, yang clash dengan time masih si Tassie, seriously sedih tak dapat attend. Aku dah la sedih korang nak kawen. Tak dapat attend plak tu. Eh. Dont get me wrong. I am super happy that u are getting married. Aku sedih sebab lepas ni sah sah tak merapu dah seperti zaman remaja. Aicheh.

Boleh start list down siapa lagi belum kahwin. Habis semua dalam list kawan kawan tertentu ni kahwin, aku tak kahwin jugak lagi. Plan terulung mungkin boleh dilaksanakan.

"Terulung" digunakan sebab plan ini hanya melibatkan satu entiti sahaja.

*Sketch plain untuk baju plain. Mana mahu beli lace dan ribbon? Satin or velvet for the ribbon? Material baju adalah soft polyester.

**berharap ada cabutan bertuah dapat mesin jahit canggih.

E N D

0 respond(s) to this blog: