nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 9, 2012

Ini susah

Susah
Bila kita ter kenal seseorang

Lagi susah
Bila kita betul betul kenal

Bertambah susah
Kita sahaja yang tahu kisah hati hitamnya

Pernah tengok tak cerekarama orang jahat bagitahu plan dia kat seseorang
Tapi orang jahat ni image dia di mata ramai, dia yang paling mulia

Kalau korang..??

A - Biar buat tak paham sebab kalo korang bagitau takde sape nak percaya plus korang akan dibenci

B - Warning mangsa awal-awal lepas tu putus sahabat, putus tali persaudaraan

C - Menyesal kemudian hari sebab lepas si mangsa susah, compem akan cari korang jugak

D - Mari tamatkan riwayat si penjahat tadi..tapi nanti sampai sudah takde sape tahu dia jahat

Haaaaa...

Acaner acaner???

Ini kes serius.

- E N D -

0 respond(s) to this blog: