nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, November 11, 2012

dunia ini kecil.

mutual friend bersepah.

aku boleh nampak mak aku kadang-kadang meluat.
kadang-kadang buat muka hairan.

ke mana pergi ada je yang kenal.
asal sembang sure kawan orang lain kawan aku.
kawan aku, kawan aku sorang.

nak lagi stress.
cerita pasal kawan bapak aku. aku kenal  jugak.
buat lagi  tak tahan. anak nya kawan aku.

baru nak introduce.
aku dah mula ayat tipikal aku.

orang kenal dah dia ni.

sikit lagi sure ada yang putus asa.

kelompok komuniti aku mungkin kecik sangat.
balik balik jumpa yang tu jugak.

yang aku tak paham. macam mana mak pak kami juga boleh berkawan?
boleh tak tahu pulak tu. (lempang muka sendiri laju-laju)

- E N D -

0 respond(s) to this blog: