nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 7, 2012

redhakan aku merapu

serious...sekarang ni tiba-tiba rasa nak membebel...mungkin setelah berhari-hari aku bercakap merapu tanpa henti...tengkiu kak nadd dengar saya merapu..saya tahu akak tak rela...tapi kalau lari sure saya sentap..muahaha...

owh...i received two phone calls from Launceston...hoi..!!! rindu Launnie weyh..pecer kau Kunang?? tak town langsung! bergayut lama tak hengat macam Launceston sebelah rumah...ye..ai tahu u'olls rindu ai...dah lama kan tak dapat cakap banyak-banyak non stop..hahaha...ai rindu monash girl jugak...time-time emo rasa melampau-lampau rindunya...sure la video raya kita yang gempak tu ditonton berulang-ulang..haha...

well anyway...esok ke KK pulak...so hopefully lancar perjalanan...walaupon tak habis pack lagi...penat singapore tak habis lagi...trip paling penat so far...sebab penat sampai tak boleh tidur...sakit badan..rasa nak muntah...dan macam-macam rasa kurang enak lagi...(kak nadd kata ianya faktor usia...damn! gua rasa gua muda lagi...)

tu pon kalau ikut kepala gila...mungkin dah keluar layan resident evil...naseb baik masih rasional berfikir dan ingat..next trip ke KK bukan trip mudah... kesan 'goncangan' roller coaster masih tak habis..kau dah pikir next destination bersuka ria? isk isk isk... tapi kak nadd...you are one of my best crazy partner in crime...naik roller coaster macam takde hal...boleh sembang masalah negara time tengah ride...selamba! pikir-pikir balik...nasib baik takde DNA...kalau tak compem badan lebam-lebam...kalau ada DNA..mustahil la kita naik mende alah tu seround je... -___-"

owh..tadi tengok aku kau dan tong sampah..haaaa..ai suka beto....kbai! bukan amir haikal...oke la..suka la watak tu sipi-sipi...tapi lagi minat beto...pandainya kau berlakon! (macam something wrong ak entry aku ni?)

owh...hari ni, ada lagi sesi mari berbincang tentang jodoh bersama warga-warga lebih matang...tak reti dah aku nak respond...rasa macam nak buat  tender terbuka...'mari pinang saya?' or mungkin aku patut selamba menjawab aku tak laku?tak ada siapa yang nak pon? (kasar bahasa ni terhadap diri sendiri) soalan yang paling tak boleh terima pastilah 'it's only a joke question' meragui benarkah aku berminat terhadap lelaki...

ni kerajaan aaa ni...asal bestfriend ngn pompuan je lesbian...asal lelaki pakai v-neck gay...susah la gini...aku ok je lelaki nak pakai baju pink ke hape ke...tapi bila bawak handbag pompuan memang aku rasa nak lempang kekadang tu...tapi..ada apa hal...?

mungkin aku patut selamba je cakap kat mamat mana-mana aku pernah crush ajak kawen kalau dia single lagi...pffftttt....lepas tu? sape yang happy? dorang aaa bajet bajet happy..aku??? oh...dorang bukan happy...tapi dorang boleh move on to the next question...'bila nak ada anak ni?' T___T

rimas adalah 'sejata' paling berkesan untuk paksa aku membuat keputusan...sebab nak tunggu aku risau...memang anjing bertanduk, ayam mengiau.

!

- E N D -

1 respond(s) to this blog:

nadiah hisham said...

huahua...rela je mendengar..bukan kene bayar pn...huahuahua...tq jugak kuna..huhu..kaki sakit sebab berjalan tapi gembira sebab dapat berjimba...huhu..