nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 21, 2012

Jodoh.Bodoh.

Bermula dengan cerita perihal pinggan mangkuk yang mahal nak mam...

Tiba-tiba....

'Handsome dia Na..macam Aaron Aziz...family ok..bagus auntie nampak budaknya..bla..bla..bla...' (dah tak concentrate lepas tu..boleh nampak kawan aku melemparkan muka simpati kat aku yang terpaksa dengar)

Rasa macam dah habis kempen...
Air dah nak seteko diminum...
Perut dah nak kembung...

'Gua tak minat Aaron Aziz...' bangun dan blah...

Diorang rasa aku kena mandi bunga. Kawan aku tatau nak gelak ke nak sokong aku or mak dia.

Kalau gua smoker..sure gua lari keluar rumah merokok bajet bajet menenangkan otak...

Tapi end up duduk depan jauh sikit dari kumpulan manusia manusia tadi...

Kawan datang cakap..'tell me about it'

Aku jawab.. 'ko nak dengar apa yang ko nak dengar ke nak dengar apa yang aku nak cakap?'

Aaron Aziz?????? Seriously?????!!!

*menyampah.meluat.
**ramai betul auntie-auntie ni jumpa 'Aaron Aziz'.. confuse!

E.N.D
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 respond(s) to this blog:

nadiah hisham said...

ahahhahaha....relax..nxt year bru carik...hihi...