nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 7, 2011

minggu-minggu kritikal

sedang dalam keadaan kritikal...super kritikal..time-time di mana aku pikir..nape la aku tak abeskan je kat uitm dulu..napelah tak kawen je awal2...sibuknya aku nak kejar carrier yang belum tentu ni...astaghfirullahhala'zim...

penyesalan adalah berdosa...!!!

TAPI...

dalam sibuk2 and kritikal...semalam sempat lagi tidur panjang...selamba gila buat keputusan tidur super awal semalam...haih...bangun pening...good decision kunang!!!

so...nothing seems possible now until it's done! so...doakan saya yang terkapai2 di sini..doa anda2 lah yg telah mempossiblekan segala yg saya fikirkan impossible..

yesterday there's a friend of mine wrote a blog about me...super terharu...i wish i can be there for you...like seriously...don't worry babe..everything is going to be fine....menggelupur je dulu sekarang....

kepada yang lain2...be happy...be strong...love and be loved...

**mari berhempas pulas!!

- E N D -

0 respond(s) to this blog: