nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 26, 2011

mode jual ikan

hari ini perasaan terasa sedikit kurang rasional...semua yg diperkatakan kedengaran salah di sana sini...semua yang dipamerkan nampak salah di sana sini...duuhhh...

yup...i named this symptom as over sensitive...
mungkin juga diakibatkan oleh rasa tidak selesa pada gigi juga mengundang perasaan2 bangang ni...

sometimes i just want the old me..tak sensitive langsung dgn apa2 yang terjadi..semua orang sakit hati with me without me knowing it...like seriously...memang time tu kurang masalah kat kepala, kurang sakit hati....but the after impact yang tak boleh blah...people cant stand you instead of you cant stand people...and i've been in both situation seriously....and setelah diberi kesedaran oleh Nya setelah like memang dari kecik pon tak sensitive...bila recall2 balik...memang la aku boleh tahan bangang... sorry peeps...memang gua tak perasan...so each time aku nak piss off sgt pon...aku sure akan teringat bahawa aku juga pernah 'tidak berhati'...susah nak kata...mende ni bukan keras hati...tapi more kpd tak peka...tak perasan..bukan malas nak amik pot ye...malas amik pot adalah satu perkara yang berbeza...ni memang tak perasan...so...tahap kesabaran kawan2 yg masih setia hingga ke hari ini memang lah tinggi...yang dpt melihat revolusi dr tiada perasan kepada berperasaan... korg sure paham apa yg aku maksudkan....sesiapa yang pernah menjadi boyfriend...thank you di atas kesabaran tak terduga anda...skarang ni baru aku perasan tang mana aku tak peka...hahaha...

ok end of this part... what ever it is...i m super grateful that Allah gave me this sensitivity... because like seriously...i've met few of 'old me'...and its hard not to hate them...seriously...i dont realize it at first...tp setelah di re-call2...nyata...i've been in that shoe!

mende yang aku btol2 tak blurr sepanjang hidup setakat ni...ialah bab kewangan la kot...bab ni gua tak selamba...memang dari dulu pon gua sentiasa risau bab2 ni... and like seriously..i dont get it when orang berkecil hati bila si pemiutang minta hutang pada si pemiutang or orang yang menggunakan barang orang lain for granted dan upset bila ditegur...berkira jgn ckp la...aku dah berjuta kali kena atas dunia ni...like seriously...i dont mind sharing anything...tapi bila pihak yang habis tu manjang je aku...gua pon jadi tak ikhlas la beb...ape kejadahnye aku membela kau...situation differ ye..!!lepas tu time barang kau seme personal use...barang aku semua kau luakkan..sekali dua gua layan..tapi kalau mcm dah sepanjang perkenalan...gua sentap la jugak...

diharap tiada siapa yang sentap ye! blog ni pon dah mention awal2...place where i write all my complaints about the world! duuuhhh...selain mengingatkan diri sendiri...pembaca juga diharap dpt mengingat diri masing2...yg penting aku ingat..!! aku take note..!! aku kena nampak dulu silap aku before others do...

okey hari ni emosi kurang stabil...kerja dah mula menimbun..masing2 dah mula keluar ayat jual ikan seperti lupa bahawa orang lain juga busy seperti dia, atau mungkin lebih busy daripada..tiada istilah kerja saya lebih penting dari awak atau sebaliknya..maka...tolak ansur lah yang paling utama...yang pasti sebelah pihak sahaja yang bertolak, beransur..memang wont work...maka...let's try hard to make sure everything goes smooth like it should be...

sangat suka design2 lembu di tempat cheese semalam...!!


dunia ini dipinjamkan utk semua...maka mari lah kita menjaga isinya bersama2!

terharu membaca expression, caption, dan luah hati gembira rakan2 yang terlibat semalam....
yes. we had so much fun together yesterday...it was seriously fun and memorable!!

*i m just like other normal human being...sabar saya sentiasa ada limitnya...ikhlas saya juga ada batasannya..

- E N D -

0 respond(s) to this blog: