nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, August 6, 2011

ku ingin jadi flaneur


penat mengejar masa
lelah mengikut rentak
tak pernah menurut kata
tak kuasa mengatakan tak kuasa
dah tak mampu berpura-pura

ada kawan yang betul kawan
ada kawan yang cuma lawan
ada yang keji tapi menawan

mulut manusia tak terduga
hati mereka belum tentu bersih tak berjelaga
ada yang rasa mereka malaikat
ada yg rasa meluat
ikutkan hati, hati berkata teruskan saja niat
menjadi fatalis tidak bermakna iblis
yang betul belum tentu betul
yang salah belum tentu salah

aku memang aku
kau memang kau
aku bukan kau
kau bukan aku

aku, kau, dia, mereka,

mereka kata syaitan diikat
kini siapa yang syaitan?



penat menjadi plastic...haruskah jadi kertas?
* unbelievable 

- E N D -

3 respond(s) to this blog:

jackfred said...

deep deep!!!

mr_bread said...

like this!!!


*kan aku dah kata jadi spastic..haha*

kekunang said...

kalo la tetiba aku boley tuka jadi spastic..mmg aku dah jadi spastic..hahahaha..