nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, July 16, 2011

married ? me? naahhh...


just like other previous semester...UMNO launceston pastinya akan buat makan2 bajet2 macam nak berkenalan gitu ngan student baru....

so those are almost all of the Melayu(s)...tak semua dpt hadir...tp mmg total melayu idak le ramai benor pon..malaysians yes ramai..Melayu...byk tu je la pon...kalo tempat2 lain sure super ramai kot...total kami mungkin la jumlah mereka dlm mana2 persatuan...huuu....

the foods were great...budak baru ade la bape ketul sgt...yg dah LAMA yg over excited seperti biasa....

ni je la hiburan yang ade kat launnie ni....

what really concerns me today is that everyone kept asking about my status...

status eh...last semester mmg ade propaganda konon aku dah kawen...smpai tak larat la aku nak men'thank you' seme greet org...tp ghopenye smpai sem ni tak setel lagi hal ni...cara aku explain dah berbunyi seperti aku in denial   aku ni dah kawen...haih..T_T

aku pon musykil dorg ni maen2 ke seriously percaya aku dah kawen...and coincidently aku balik pulak winter hols ritu...lagi la...mmg MACAM BALIK UNTUK KAWEN....

what i can learn from this propa 'tragedy' are :
- ghopenye ramai yg bercakap psl aku...so consider aku femes la kan??haaa...hamek kau!!
- internet is like the super fast method to spread any news...true one or propaganda...

ha! tu je...
so..kepada yg menaruh harapan...boley lah teruskan menaruh harapan...yg tak pernah berharap...tak payah la berharap...

bersepah smpai ceruk mana dunia ni ade internet..pasti tahu kisah aku kawen...yg terkejut secara over pon ade..(ok..nmpak cam tak logic ke ai kawen nyah oi??!!)

saya masih lagi bujang dan tiada plan...
fullstop.rumours adelah rumours semata2.

**rase artis dah aku..!!
- E N D -

7 respond(s) to this blog:

aw3rz said...

Sampai hati ko. Tak kasik kad wangi kat aku.

kekunang said...

oke..kau pon nak 'sampai ati' gak la kan?? haih...

aw3rz said...

Haha. Tahniah!

kekunang said...

ye..thank you...*dgn nada super plastic*

aw3rz said...

Rilek la, bro.

Enjoice!

kekunang said...

ye....saya rilek le ni haaa...dah ter'look' on the bright sight dah haaa...

sugar2 kapas strawberry said...

errr..kawen tak ajak..hehehe.just kidding :)