nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 14, 2011

homesick ke macam ni?

so...dah nak dekat seminggu la aku kat sini...dah start dah rase serabut...rase malas...rasa nyampah...dah berbagai2 lagi rasa-rasa yg negatif....

aku rasa aku homesick la...selain dr rentetan assignment catriona yg ber'theme' kan HOME...task2 lain yg membebankan otak juga turut menjadi penyebab aku rase stress yg amat....

bila aku tatau ape yg aku tatau and aku tau byk gila yg aku tatau...perasaan nye seperti nak korek tanah and timbus diri sendiri...huwaaa.....

tepon parents di Malaysia pon mcm rase lg sedih je...eyh..mak I nangis ke tadi...ye arr...dia mcm nanges...cepat2 dia bye..hahahha....status fb dia pon mcm sedey gitu...haih...

ok...this is so not me...saya ialah manusia yg tidak kenal erti homesick..(ayat nak poyo!!)

hopefully, everything will go smoothly...just as planned...
setelah di study2 perasaan ini...ini sebenarnye bukan homesick...tapi stress akibat task2 yg bertimpa2...

misi weekend...
berkampung di lebri...menunaikan task Geoff 'cinta hatiku sayang' .

wish me luck for geoff's task..!!
and doakan aku berjaya membebel dgn jayanya esok in cat's class...aku dah start mengegel dah ni...


*blaja urban lagi..T_T...skali jane jacob lagi daaa....

- E N D -

0 respond(s) to this blog: