nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 20, 2010

when YES is NO





asal hujung tahun je, YES...asal YES je ujung tahun...adei....






ye...tahun ni agak terkesan sket ngn year end sales ni...seblom2 ni mungkin aku lagi byk igt DESIGN dr kedai2 di luar sana...dulu2 sepanjang tahun pon sale je kalo aku rase mahu membeli belah....

tahun ni??

tak la terkesan mana pon...cuma nye tahun ni byk sket mende nak kna beli for preparation next year...so YES  tahun ni mmg YES  r kan??

YES ni kira mcm tanda2 ujung tahun and the beginning of a new year in Malaysia...
its starts on november gitu and sampai early january gitu tak silap aku..tiap2 tahun pon gitu...
spt jugak manusia2 lain yg tak brape give a damn pasal bila sale bila tak sale ni...aku mmg tak pernah peduli sgt la psl YES ...yg aku tahu aku salu pi cari kedai yg mmg murah dah...or kalo time tgh merayap2 tu ade tgh buat special promotion...mmg x segan silu la membeli. (kalo poket tgh gemuk la...)and yes...aku salu bernasib baik bab2 nak terkena special promotion ni...and bab2 terlalu kat mane warehouse sale la ape la....

and aku mmg salu tunggu ujung tahun bila nak beli gadjet...sbb?? christmast promo + new year promo...
best weh...

YES YES la jugak...yg pasti duit aku?

NO!!!

ape yg nak di YES kan??

**bolehla kasi 'yes' sama itu barang...ahak..*





- E N D -

2 respond(s) to this blog:

YanaMIB said...

thn ni pun aku terkesan dgn YES YES ni..pun utk preparation next year..weehuu~


gadget itu?? hahaha..kena cepat rembat nih..pfftt~

Ujang9897 said...

YES........OH no...