nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 21, 2010

di shopping mall itu

al kesah nak cari gadget...dah merata pusing..sampai kat lowyatt...smpai kat kedai ni..

he seems more interested in getting my number than selling things
cun sgt ke aku hari nih?? shut up!!
aku yg sememang nye dah penat dan fed up nyaris-nyaris menampor saudara terbabit
ye..mungkin dia tahu dia ensem so bajet aku akan excited bila dia mtk nombor...
teeeetttttttt.....salah!!!
aku bad mood...kalo prince harry datang gatal2 geli2 mtk nombor pon boley kna lempang...



tapi setelah melihat riak muka aku yg mjadi lebih horror dr biasa...dan setelah aku pon perli2 soh dia mintak no tepon aku kat mak aku kalo bran..dia pon slow down....

terima kasih kerana memahami saudara...esok sy dtg bagi no phone saya...ahaks!!

dan di tempat shopping yang lain...
sebnarnye takmo tulis...tapi nak jugak sebab org kedai tuh sangat RUDE!!!

okey peraturan bekerja sebagai sales girl:
1-customer always right
2-customer always right
3-customer always right

kalo ko pi beli barang tpt laen pon u want they treat u nicely...right miss sales girl dearie??

lokasi : 'wanita pertama' metro kajang...( abeh la korg )
aku meneman mak aku yg sememamngnye suke beli baju kat kedai tuh tak kira la kat cawangan mane pon...masuk2 dua org wanita sejati dan seorg 'wanita' kurg sejati sedang mengutuk customer yg mungkin baru blah....

DENGAN KUATNYA!!
ibarat ade mic kat celah gigi gitu!!!
kutukan seperti...
dah la gemuk!!tak sedar diri nak beli baju...nak try try.... bla..bla..bla...
lagi?
ko igt ko customer ko bagus sgt??
dah ko tuh mmg takkan ade size...nak keco2...
mak bapak pon same je...(kutuk mak bapak org ok!!)
macam la duit ko beli2 tuh semua...bukan byk mane sgt pon beli baju...
dan byk lagi...

ape yg dpt sy ramalkan di sini...ade seorg wanita yg agak berisi dtg ke situ dan maybe la byk songeh sket....
fine....aku pon bengang kalo gitu...

TAPI!!!

bukan kutuk customer lain depan customer lain...time mak aku dok try2 baju tuh aku dah rase nak cepat2 berambus akibat sakit ati dgr dorg mengutuk...dlm hati ade gak terdetik...lepas kitorg keluar ni ape plak dorg nak kutuk...
yg aku tahu...aku pasti la jadi bahan kutukan sebab tanpa disedari aku telah mengusha slack salah seorg sales girl terbabit....

aku cakap kat mak aku..'cepat sikit...tak larat nak dgr dah dorg mengutuk...'mgkin kuat la jugak kot suara aku...sbb salesgirl yg ikut kitorg tuh terdiam kejap...imagine tgh ikut customer cari baju..boleh mengumpat...ngn kwn yg dok jauh kat kaunter tuh...
agak-agak rr nak ngumpat...tunggu kedai kosong boley??aku perasan seme customer len masuk, seme kuar maybe sbb rimas...mak aku je bertahan sbb concentrate tgk baju agaknye...
mak aku ade gak tanya...dorg ngata mak ke??
aku pandang salesgirl yg ikut tu...'kalo dorg ngumpat mak depan na..ade la yg makan penampor and compem kedai ni masuk paper or mmg akan ku pastikan TUTUP...'

i garang ok!

oke..emo...
sape yg baca ni...jangan pegi beli baju kat situ..salesgirl dia suka ngutuk customer...macam2 lagi dia kutuk pasal org tuh...tak gamak aku nak nulesnye...


- E N D -

1 respond(s) to this blog:

mr_bread said...

hahaahaahhaaaa~~~patotla gaerang je tadi,haha~~~ :))