nuffnang ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 30, 2010

zip puller's tale


cute kan?? ade hamba Allah bawak anak kat ofis tadi...
so..sementara budak kenit tuh interview aku macam2...(budak ni kuat membebel) aku pon terpandang kepala zip beg dia...
owh...SUNGGUH COMEL!!

aku tak sure time aku kecik2 dulu ade ke tak zip gini...tapi..yg pastinye, i didnt have the chance to own this kind of bag la...

yang kat bawah ni contoh2 zip puller yg normal dan tak comel...aku merasa pakai yg gini je rr...sungguh pon skrg dah boley beli sendiri...kalo aku pakai beg yg ade zip puller mcm kat atas tu...pasti la ade yg ckp aku perasan cute...ahaks....



- E N D -

1 respond(s) to this blog:

Anonymous said...

kan kan???skarang ni cm2 pattern ade kepala zip ni...saya pon jeles jugak...